VOC | Voice of the Customer | Voice of the Stakeholders | Een introductie

 

Stakeholder management & de voice of the stakeholders

Een korte introductie..

Stakeholder management is het proces van het managen van de verwachtingen van iedereen (Engels: stakeholders, Nederlands: belanghebbenden) die op een of andere manier betrokken is bij een organisatie of project. Met behulp van stakeholder management kan een organisatie alle belanghebbenden op de juiste manier beïnvloeden.

Wanneer een organisatie in staat is om de verwachtingen en afgesproken doelstellingen van stakeholders op een juiste manier te behartigen zal dit leiden tot win-win situaties voor zowel de organisatie en de stakeholders.

Een goed opgezet stakeholder management proces is geheel ingericht op de Voice of the Stakeholders.

Juist in de tijd dat maatschappelijk verantwoord ondernemen steeds belangrijker wordt voor organisaties en projecten wordt het integreren van stakeholder management in de strategie van de organisatie steeds vaker toegepast.

Download handleiding “Voice of the Stakeholders”

Ontdek de kansen die ontstaan door het implementeren van een effectief stakeholder management programma binnen jullie organisatie.

Van strategie naar implementatie in 4 stappen.

Ga direct aan de slag met het opzetten van een stakeholder management proces. De downloads bestaan uit:

  Praktijkboek “Voice of the Stakeholders”;

  Riks-based stakeholders impact classificatie assessment

  Voice of the stakeholders strategiekaart & communicatieplan;

  Templates zijn 100% aanpasbaar;

  Basiskennis Excel is voldoende om de templates te gebruiken;

  30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht.

 

 

Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW

Persoonlijk advies op maat nodig?

Heb je aanvullend advies nodig bij het opzetten en implementeren van een stakeholder management proces binnen jullie project of organisatie. Maak dan gebruik van de business pro optie en bestel naast het praktijkboek en templates ook 45 minuten 1 op 1 persoonlijk advies. Tijdens dit adviesgesprek kunnen we jullie vragen beantwoorden en aanvullend advies geven voor het succesvol implementeren van stakeholder management.

Niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen. Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.