KPI’s bepalen | Praktijkvoorbeelden | KPI dashboard templates.

Eenvoudig een KPI dashboard maken met Excel? Met behulp van onze KPI dashboard templates maak je eenvoudig professionele KPI dashboards.

Het voordeel van het gebruik van Excel KPI performance-dashboards is dat er geen grote investeringen nodig zijn om aan de slag te gaan.

Stappenplan voor het opzetten van een Excel KPI performance board:

1. Selecteer de juiste set van KPI’s die aansluiten bij jullie missie, visie en doelstellingen;
2. Gebruik een van de Excel performance templates voor het opzetten van het KPI performance board;
3. Start met het verzamelen van de data;
4. Analyseer en evalueer de KPI performance;
5. Initieer verbeteracties;
6. Geniet van het succes wat je zelf creëert.

Download SMART KPI database | 216 praktijkvoorbeelden | Formules | Templates

Ga direct aan de slag met het opzetten van een professioneel KPI dashboard. De SMART KPI database bestaat uit een overzichtelijk Excel-bestand wat eenvoudig is in gebruik.

  •   216 uitgewerkte KPI's praktijkvoorbeelden | formules;
  •   72 uitgewerkte CPI's praktijkvoorbeelden | formules;
  •   Dashboard templates | grafieken | control charts;
  •   Bestand is 100% aanpasbaar;
  •   Basiskennis Excel is voldoende om de database te gebruiken;
  •   30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht;

Bestel de SMART KPI database en ga direct aan de slag!

De downloads zijn direct het afronden van de bestelling beschikbaar. Een factuur ontvang je per e-mail.

Bekijk het gratis inkijk-exemplaar van de SMART KPI database via deze link.



Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW


Aanvullende support nodig?

Heb je tijdens de implementatie toch nog aanvullende vragen m.b.t het opzetten van je KPI performance board? Neem dan zeker even contact met mij op. Ik help je graag verder op weg.

Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen. Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.