Social Media KPI naam: Klantverloop (%)

Social Media KPI naam:

Klantverloop (%)

KPI beschrijving / doelstelling:

Meet de snelheid waarmee uw bedrijf klanten verliest in de loop van de tijd

KPI formule:

Klantverloop (%) = [ Totaal aantal verloren klanten ] / [ Totaal aantal klanten begin periode ] * 100

Praktijkvoorbeeld:

Periode: Oktober

Totaal aantal verloren klanten = 10

Totaal aantal klanten begin periode = 2000

Klantverloop (%) = (10 / 2000)*100 = 0,5%

Target:

  • Groen: < 5%
  • Geel: 5% – 6%
  • Rood: > 6%

Categorie:

Conversie, ROI

 

Download SMART KPI database | 216 praktijkvoorbeelden | Formules | Templates

Ga direct aan de slag met het opzetten van een professioneel performance dashboard. De SMART prestatie-indiacotren database bestaat uit een overzichtelijk Excel-bestand wat eenvoudig is in gebruik.
Inhoud SMART KPI Database downloads    Standaard   Business Pro
  • 216 uitgewerkte KPI's praktijkvoorbeelden | formules
  • 72 uitgewerkte CPI's praktijkvoorbeelden | formules
  • Dashboard templates | grafieken | control charts
  • Persoonlijk telefonisch advies op maat: 45 minuten 1-op-1
  • Basiskennis Excel is voldoende om de database te gebruiken;
  • Bestand is 100% aanpasbaar;
  • 30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht;
De downloads zijn direct het afronden van de bestelling beschikbaar. Een factuur ontvang je per e-mail.
Bekijk het gratis inkijk-exemplaar van de SMART KPI database via deze link.
Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW

Persoonlijk advies op maat! Boek 45 minuten 1 op 1 online consult

Heb je aanvullend advies nodig bij het opzetten en implementeren van prestatie-indicatoren binnen jullie project of organisatie. Maak dan gebruik van de business pro optie en bestel naast de SMART prestatie-indicatoren database ook 45 minuten 1 op 1 persoonlijk advies.

Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen. Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.