Social Media KPI naam: Zoekopdrachten met merknaam (#)

Social Media KPI naam:

Zoekopdrachten met merknaam (#)

KPI beschrijving / doelstelling:

Als u kijkt naar het aantal mensen dat op zoek is naar uw merk op zoekmachines, heeft u veel inzicht in het bewustzijn van uw merk. In dit specifieke voorbeeld van de merkbewustheidsstatistiek wordt de merkzoekmaatregel samengesteld door te analyseren hoeveel organische zoekbezoeken op de startpagina of productpagina’s van een merk terechtkomen.

KPI formule:

Zoekopdrachten met merknaam (#) =  [ zoekopdrachten met merknaam ]

Praktijkvoorbeeld:

Periode: Q3

  • Zoekopdracht: [ merknaam ]
  • 1. Google = 10.000 zoekopdrachten
  • 2. Bing = 5.000 zoekopdrachten

Target:

  • Groen: > 100
  • Geel: 50 – 100
  • Rood: < 50

Categorie:

Engagement

 

Download complete lijst met 184 uitgewerkte SMART KPI’s (Excel-bestand)

Bent u op zoek naar voorbeelden van kritieke prestatie-indicatoren? Download dan eenvoudig en snel de volledige lijst met 184 veel gebruikte KPI’s. Deze uitgebreide lijst is een handig hulpmiddel voor iedereen die opzoek is naar:

  • Voorbeeld KPI’s inclusief formules, definities en praktijkvoorbeelden;
  • KPI performance dashboards templates;
  • Tabellen & grafieken templates voor verzamelen data;
  • Inspiratie voor selecteren nieuwe KPI's.

Download kenmerken:

  •   Bestand is 100% aanpasbaar;
  •   Gratis inkijk-exemplaar beschikbaar;
  •   30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht;
  •   Download direct beschikbaar na betaling;
  •   Factuur ontvangt u automatisch via e-mail.

Kies download-optie:



Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW


'Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen.

Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.