Social Media KPI naam:Marketing afkomstige klanten (#)

Social Media KPI naam:

Marketing afkomstige klanten (#)

KPI beschrijving / doelstelling:

Meet het totale aandeel van alle klanten die rechtstreeks afkomstig zijn van marketinginspanningen.

KPI formule:

Marketing afkomstige klanten (#) = [ Klanten die als lead zijn gestart] / [ Totaal aantal klanten ]

Praktijkvoorbeeld:

Periode: Q4

  • Klanten vanuit leads = 100
  • Totaal aantal klanten = 500
  • Marketing afkomstige klanten = ( 100 / 500 )*100 = 20%

Target:

  • Groen: > 100
  • Geel: 50 – 100
  • Rood: < 50

Categorie:

Conversie, ROI

 

Download SMART KPI database | 216 praktijkvoorbeelden | Formules | Templates

Ga direct aan de slag met het opzetten van een professioneel KPI dashboard. De SMART KPI database bestaat uit een overzichtelijk Excel-bestand wat eenvoudig is in gebruik.
Inhoud SMART KPI Database downloads    Business   Business Pro
  • 216 uitgewerkte KPI's praktijkvoorbeelden | formules
  • 72 uitgewerkte CPI's praktijkvoorbeelden | formules
  • Dashboard templates | grafieken | control charts
  • Persoonlijk telefonisch advies op maat: 45 minuten 1-op-1
  • Basiskennis Excel is voldoende om de database te gebruiken;
  • Bestand is 100% aanpasbaar;
  • 30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht;
De downloads zijn direct het afronden van de bestelling beschikbaar. Een factuur ontvang je per e-mail.
Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW

Persoonlijk advies op maat! Boek 45 minuten 1 op 1 online consult

Heb je aanvullend advies nodig bij het opzetten en implementeren van prestatie-indicatoren binnen jullie project of organisatie. Maak dan gebruik van de business pro optie en bestel naast de SMART prestatie-indicatoren database ook 45 minuten 1 op 1 persoonlijk advies.

Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen. Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.