Social Media KPI naam: Percentage geannuleerde orders met reden (%)

Social Media KPI naam:

Percentage geannuleerde orders met reden (%)

KPI beschrijving / doelstelling:

Deze KPI geeft inzicht in percentage gecancelde orders t.o.v. het totaal aantal orders.

KPI formule:

Geannuleerde orders met reden (#) =  [ Totaal aantal geannuleerde orders met specifieke reden ] / [ Totaal aantal orders ]

Praktijkvoorbeeld:

Periode: Januari

Totaal aantal geannuleerde orders = 25

Totaal aantal orders = 150

Percentage geannuleerde orders = (25 / 150) * 100 = 17%

Target:

  • Groen: < 5%
  • Geel: 5% – 10%
  • Rood: > 10%

Categorie:

Conversie, ROI

 

Download complete lijst met 184 uitgewerkte SMART KPI’s (Excel-bestand)

Bent u op zoek naar voorbeelden van kritieke prestatie-indicatoren? Download dan eenvoudig en snel de volledige lijst met 184 veel gebruikte KPI’s. Deze uitgebreide lijst is een handig hulpmiddel voor iedereen die opzoek is naar:

  • Voorbeeld KPI’s inclusief formules, definities en praktijkvoorbeelden;
  • KPI performance dashboards templates;
  • Tabellen & grafieken templates voor verzamelen data;
  • Inspiratie voor selecteren nieuwe KPI's.

Download kenmerken:

  •   Bestand is 100% aanpasbaar;
  •   Gratis inkijk-exemplaar beschikbaar;
  •   30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht;
  •   Download direct beschikbaar na betaling;
  •   Factuur ontvangt u automatisch via e-mail.

Kies download-optie:



Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW


'Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen.

Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.