LinkedIn Like groei (%) = ( [ Totaal aantal Likes huidige periode ] – [ Totaal aantal Likes vorige periode ] ) / [ Totaal aantal Likes vorige periode ]

KPI naam:

LinkedIn Like groei (%)

KPI beschrijving / doelstelling:

Deze Kpi meet de populariteit van uw LinkedIn pagina en helpt u de effectiviteit van de LinkedIn pagina te begrijpen.

KPI formule:

LinkedIn Like groei (%) = ( [ Totaal aantal Likes huidige periode ] – [ Totaal aantal Likes vorige periode ] ) / [ Totaal aantal Likes vorige periode ]

Praktijkvoorbeeld:

Periode: [ week / maand / kwartaal ]
Aantal LinkedIn likes huidige periode: 2500
Totaal aantal LinkedIn Likes vorige periode: 3000

Groei (%) = (2500 -3000)/ 3000 = -17%

Target:

  • Groen: > 0%
  • Rood: < 0%

Categorie:

Engagement

Download compleet overzicht met 184 uitgewerkte SMART KPI’s (Excel-bestand)

Waarom?

Maak gebruik van onze ervaring en kennis op het vlak van kwaliteitsmanagement en ga direct aan de slag met 184 praktijkvoorbeelden van kritieke prestatie-indicatoren (KPI's).

Hoe?

Download de volledige lijst met 184 veel gebruikte KPI's in een handig en overzichtelijk Excel-bestand en ga direct aan de slag.

Wat?

Naast de 184 uitgewerkte KPI's bevat het Excel-bestand ook templates, grafieken en dashboards die je eenvoudig kunt gebruiken voor je eigen performance management activiteiten:

 Bestand is 100% aanpasbaar;
 Gratis inkijk-exemplaar beschikbaar;
 30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht;
 Download direct beschikbaar na betaling;
 Factuur ontvangt u automatisch via e-mail.

SMART KPI database bestellen?

Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW

Hoe werkt het 45 minuten "1-on-1" telefonisch (online) advies?

Wanneer je kiest voor de optie inclusief 45 minuten "1-op-1" persoonlijk advies ontvang je na betaling aanvullende instructies hoe we dit efficient en effectief kunnen inplannen.

'Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen. Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.