Categorieën
Social Media KPI's

LinkedIn Like groei (%) = ( [ Totaal aantal Likes huidige periode ] – [ Totaal aantal Likes vorige periode ] ) / [ Totaal aantal Likes vorige periode ]

KPI naam:

LinkedIn Like groei (%)

KPI beschrijving / doelstelling:

Deze Kpi meet de populariteit van uw LinkedIn pagina en helpt u de effectiviteit van de LinkedIn pagina te begrijpen.

KPI formule:

LinkedIn Like groei (%) = ( [ Totaal aantal Likes huidige periode ] – [ Totaal aantal Likes vorige periode ] ) / [ Totaal aantal Likes vorige periode ]

Praktijkvoorbeeld:

Periode: [ week / maand / kwartaal ]
Aantal LinkedIn likes huidige periode: 2500
Totaal aantal LinkedIn Likes vorige periode: 3000

Groei (%) = (2500 -3000)/ 3000 = -17%

Target:

  • Groen: > 0%
  • Rood: < 0%

Categorie:

Engagement

Download compleet overzicht met 184 uitgewerkte SMART KPI’s (Excel-bestand)

Bent u op zoek naar praktijkvoorbeelden van kritieke prestatie-indicatoren (KPI's)? Download dan eenvoudig de volledige lijst met 184 veel gebruikte KPI’s.

Download kenmerken Excel-bestand:

  •   Bestand is 100% aanpasbaar;
  •   Gratis inkijk-exemplaar beschikbaar;
  •   30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht;
  •   Download direct beschikbaar na betaling;
  •   Basiskennis Excel is voldoende om de database te gebruiken;
  •   Factuur ontvangt u automatisch via e-mail.

Bekijk het inkijk-exemplaar

Om je een idee te geven hoe de SMART KPI database is opgebouwd hebben we een gratis inkijk exemplaar (Excel-bestand) beschikbaar gemaakt.
Bekijk de gratis inkijk-versie van de SMART KPI database (Excel) via deze link.

SMART KPI database bestellen? Selecteer hier je download voorkeur:

Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW

'Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen.
Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.