Social Media KPI naam:Klantwaarde (€)

Social Media KPI naam:

Klantwaarde (€)

KPI beschrijving / doelstelling:

Dit is de waarde van de gemiddelde bestelling van een klant, vermenigvuldigd met de frequentie waarmee ze zijn gekocht. Dit geeft u de waarde van een klant gedurende het tijdsbestek dat u gebruikte om de gemiddelde bestelwaarde en aankoopfrequentie  te berekenen.

KPI formule:

Klantwaarde (€) = [ Gemiddelde ordergrote per klant ]  * [ Aankoop frequentie ]

Praktijkvoorbeeld:

Periode: 2019

  • Gemiddelde ordergrote per klant = € 1500
  • Aankoop frequentie =  2
  • Klantwaarde = € 1500 * 2 = € 3000

Target:

Groen: > € 3000

Geel: € 2000 –  € 3000

Rood:  < € 2000

Categorie:

Conversie, ROI

 

Download SMART KPI database | 216 praktijkvoorbeelden | Formules | Templates

Ga direct aan de slag met het opzetten van een professioneel KPI dashboard. De SMART KPI database bestaat uit een overzichtelijk Excel-bestand wat eenvoudig is in gebruik.

  •   216 uitgewerkte KPI's praktijkvoorbeelden | formules;
  •   72 uitgewerkte CPI's praktijkvoorbeelden | formules;
  •   Dashboard templates | grafieken | control charts;
  •   Bestand is 100% aanpasbaar;
  •   Basiskennis Excel is voldoende om de database te gebruiken;
  •   30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht;

Bestel de SMART KPI database en ga direct aan de slag!

De downloads zijn direct het afronden van de bestelling beschikbaar. Een factuur ontvang je per e-mail.

Bekijk het gratis inkijk-exemplaar van de SMART KPI database via deze link.



Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW


Aanvullende support nodig?

Heb je tijdens de implementatie toch nog aanvullende vragen m.b.t het opzetten van je KPI performance board? Neem dan zeker even contact met mij op. Ik help je graag verder op weg.

Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen. Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.