Social Media KPI naam:Klantwaarde (€)

Social Media KPI naam:

Klantwaarde (€)

KPI beschrijving / doelstelling:

Dit is de waarde van de gemiddelde bestelling van een klant, vermenigvuldigd met de frequentie waarmee ze zijn gekocht. Dit geeft u de waarde van een klant gedurende het tijdsbestek dat u gebruikte om de gemiddelde bestelwaarde en aankoopfrequentie  te berekenen.

KPI formule:

Klantwaarde (€) = [ Gemiddelde ordergrote per klant ]  * [ Aankoop frequentie ]

Praktijkvoorbeeld:

Periode: 2019

  • Gemiddelde ordergrote per klant = € 1500
  • Aankoop frequentie =  2
  • Klantwaarde = € 1500 * 2 = € 3000

Target:

Groen: > € 3000

Geel: € 2000 –  € 3000

Rood:  < € 2000

Categorie:

Conversie, ROI

 

Download compleet overzicht met 184 uitgewerkte SMART KPI’s (Excel-bestand)

Waarom?

Maak gebruik van onze ervaring en kennis op het vlak van kwaliteitsmanagement en ga direct aan de slag met 184 praktijkvoorbeelden van kritieke prestatie-indicatoren (KPI's).

Hoe?

Download de volledige lijst met 184 veel gebruikte KPI's in een handig en overzichtelijk Excel-bestand en ga direct aan de slag.

Wat?

Naast de 184 uitgewerkte KPI's bevat het Excel-bestand ook templates, grafieken en dashboards die je eenvoudig kunt gebruiken voor je eigen performance management activiteiten:

 Bestand is 100% aanpasbaar;
 Gratis inkijk-exemplaar beschikbaar;
 30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht;
 Download direct beschikbaar na betaling;
 Factuur ontvangt u automatisch via e-mail.

SMART KPI database bestellen?

Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW

Hoe werkt het 45 minuten "1-on-1" telefonisch (online) advies?

Wanneer je kiest voor de optie inclusief 45 minuten "1-op-1" persoonlijk advies ontvang je na betaling aanvullende instructies hoe we dit efficient en effectief kunnen inplannen.

'Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen. Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.