Categorieën
Social Media KPI's

Social Media KPI naam:Klantwaarde (€)

Social Media KPI naam:

Klantwaarde (€)

KPI beschrijving / doelstelling:

Dit is de waarde van de gemiddelde bestelling van een klant, vermenigvuldigd met de frequentie waarmee ze zijn gekocht. Dit geeft u de waarde van een klant gedurende het tijdsbestek dat u gebruikte om de gemiddelde bestelwaarde en aankoopfrequentie  te berekenen.

KPI formule:

Klantwaarde (€) = [ Gemiddelde ordergrote per klant ]  * [ Aankoop frequentie ]

Praktijkvoorbeeld:

Periode: 2019

  • Gemiddelde ordergrote per klant = € 1500
  • Aankoop frequentie =  2
  • Klantwaarde = € 1500 * 2 = € 3000

Target:

Groen: > € 3000

Geel: € 2000 –  € 3000

Rood:  < € 2000

Categorie:

Conversie, ROI

 

Download compleet overzicht met 184 uitgewerkte SMART KPI’s (Excel-bestand)

Bent u op zoek naar praktijkvoorbeelden van kritieke prestatie-indicatoren (KPI's)? Download dan eenvoudig de volledige lijst met 184 veel gebruikte KPI’s.

Download kenmerken Excel-bestand:

  •   Bestand is 100% aanpasbaar;
  •   Gratis inkijk-exemplaar beschikbaar;
  •   30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht;
  •   Download direct beschikbaar na betaling;
  •   Basiskennis Excel is voldoende om de database te gebruiken;
  •   Factuur ontvangt u automatisch via e-mail.

Bekijk het inkijk-exemplaar

Om je een idee te geven hoe de SMART KPI database is opgebouwd hebben we een gratis inkijk exemplaar (Excel-bestand) beschikbaar gemaakt.
Bekijk de gratis inkijk-versie van de SMART KPI database (Excel) via deze link.

SMART KPI database bestellen? Selecteer hier je download voorkeur:

Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW

'Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen.
Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.