Social Media KPI naam:Verkoopdoel (%)

Social Media KPI naam:

Verkoopdoel (%)

KPI beschrijving / doelstelling:

Meet en vergelijk huidige omzet met een doel of prestaties in het verleden. Het verkoopdoel kan worden ingesteld als een geldwaarde, aantal verkochte eenheden of aantal accounts.

KPI formule:

Verkoopdoel (%) = [ Verkoop in de huidige periode ] / [ Verkoopdoel ] * 100

Praktijkvoorbeeld:

Periode: Q1

  • Verkoop Q1 = € 25.000
  • Verkoopdoel Q1 = € 26.000
  • Percentage omzet  nieuwe producten =( € 25.000 / € 26.000 )*100 = 96%

Target:

  • Groen: > 95%
  • Geel: 90% – 95%
  • Rood: < 90%

Categorie:

Conversie, ROI

 

Download compleet overzicht met 184 uitgewerkte SMART KPI’s (Excel-bestand)

Waarom?

Maak gebruik van onze ervaring en kennis op het vlak van kwaliteitsmanagement en ga direct aan de slag met 184 praktijkvoorbeelden van kritieke prestatie-indicatoren (KPI's).

Hoe?

Download de volledige lijst met 184 veel gebruikte KPI's in een handig en overzichtelijk Excel-bestand en ga direct aan de slag.

Wat?

Naast de 184 uitgewerkte KPI's bevat het Excel-bestand ook templates, grafieken en dashboards die je eenvoudig kunt gebruiken voor je eigen performance management activiteiten:

 Bestand is 100% aanpasbaar;
 Gratis inkijk-exemplaar beschikbaar;
 30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht;
 Download direct beschikbaar na betaling;
 Factuur ontvangt u automatisch via e-mail.

SMART KPI database bestellen?

Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW

Hoe werkt het 45 minuten "1-on-1" telefonisch (online) advies?

Wanneer je kiest voor de optie inclusief 45 minuten "1-op-1" persoonlijk advies ontvang je na betaling aanvullende instructies hoe we dit efficient en effectief kunnen inplannen.

'Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen. Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.