Social Media KPI naam: Rusttoestand van klanten (%)

Social Media KPI naam:

Rusttoestand van klanten (%)

KPI beschrijving / doelstelling:

Meet het aantal klanten dat uw product niet binnen een bepaalde periode gebruikt.

KPI formule:

Rusttoestand van klanten (%) = [ Aantal klanten die product niet gebruiken binnen een specifieke periode ] / [ Totaal aantal klanten ] * 100

Praktijkvoorbeeld:

Periode: 2018

  • Klanten die product niet gebruiken = 1000
  • Totaal aantal klanten =  10.000
  • Rusttoestand klanten = (1000 / 10.000)*100 = 10%

Target:

  • Groen: < 5%
  • Geel: 5% – 10%
  • Rood: > 10%

Categorie:

Conversie, ROI

 

Download de SMART KPI database met 216 uitgewerkte KPI's inclusief templates | Excel-bestand.

Voor iedereen die actief bezig is met het gebruik en/of implementeren van kritieke prestatie-indicatoren is de SMART KPI database het ideale startpunt. De SMART KPI database is opgezet in een handig en eenvoudig toepasbaar Excel-bestand en bestaat uit:

  •   216 uitgewerkte KPI's praktijkvoorbeelden;
  •   Dashboard templates | grafieken | control charts;
  •   Bestand is 100% aanpasbaar;
  •   Basiskennis Excel is voldoende om de database te gebruiken;
  •   30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht;
Bekijk het gratis inkijk-exemplaar van de SMART KPI database (Excel-bestand) via deze link.

SMART KPI database bestellen? Selecteer hier je download voorkeur:

De downloads zijn direct het afronden van de bestelling beschikbaar. Een factuur ontvang je per e-mail.
Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW


Aanvullende support nodig?

Heb je tijdens de implementatie toch nog aanvullende vragen m.b.t het opzetten van je KPI performance board? Neem dan zeker even contact met mij op. Ik help je graag verder op weg.

Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen. Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.