Categorieën
Social Media KPI's

YouTube-kanaalabonnees (#) & groei = ( { Nieuwe subscribers ] – [ Uitgeschreven subscribers ] ) + [ Totaal aantal subscribers aan begin van meetperiode ]

KPI naam:

YouTube-kanaalabonnees (#) & groei

KPI beschrijving / doelstelling:

Meet het aantal YouTube-accounts dat je berichten volgt en kanaalupdates ontvangen.

KPI formule:

YouTube-kanaalabonnees (#) & groei = ( { Nieuwe subscribers ] – [ Uitgeschreven subscribers ] ) + [ Totaal aantal subscribers aan begin van meetperiode ]

Praktijkvoorbeeld:

Periode: Maand Maart &  April

  • Nieuwe subscribers = 5.000
  • Uitgeschreven subscribers = 1000
  • Aantal subscribers start maand = 20.000
  • Subscribers groei = ( 5.000 -1000 ) + 20.000 = 24.000

Target:

  • Groen: > 6500
  • Geel: 5000 – 6500
  • Rood: < 5000

Categorie:

Engagement

Download compleet overzicht met 184 uitgewerkte SMART KPI’s (Excel-bestand)

Bent u op zoek naar praktijkvoorbeelden van kritieke prestatie-indicatoren (KPI's)? Download dan eenvoudig de volledige lijst met 184 veel gebruikte KPI’s.

Download kenmerken Excel-bestand:

  •   Bestand is 100% aanpasbaar;
  •   Gratis inkijk-exemplaar beschikbaar;
  •   30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht;
  •   Download direct beschikbaar na betaling;
  •   Basiskennis Excel is voldoende om de database te gebruiken;
  •   Factuur ontvangt u automatisch via e-mail.

Bekijk het inkijk-exemplaar

Om je een idee te geven hoe de SMART KPI database is opgebouwd hebben we een gratis inkijk exemplaar (Excel-bestand) beschikbaar gemaakt.
Bekijk de gratis inkijk-versie van de SMART KPI database (Excel) via deze link.

SMART KPI database bestellen? Selecteer hier je download voorkeur:

Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW

'Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen.
Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.