Verkooporders per tijdseenheid ingevuld (#) = [ Totaal aantal ingevulde verkooporders ] / [ Totaal aantal tijdseenheden (uren, weken, maanden) ]

Social Media KPI naam:

Verkooporders per tijdseenheid ingevuld (#)

KPI beschrijving / doelstelling:

De verkooporders die per tijdseenheid zijn ingevuld, geven uw team inzicht in hoe snel verkooporders worden gevuld en of ze op een tijdefficiënte manier worden uitgevoerd. Dit biedt u niet alleen rapportagekennis, maar biedt u en uw team ook bruikbare doelen om binnen een bepaalde periode te bereiken.

KPI formule:

Verkooporders per tijdseenheid ingevuld (#) =  [ Totaal aantal ingevulde verkooporders  ] / [ Totaal aantal tijdseenheden (uren, weken, maanden) ]

Praktijkvoorbeeld:

Periode: 4 weken

  • Totaal aantal ingevulde verkooporders = 80
  • Aantal weken = 4
  • Verkooporders per 4 weken = 80 / 4 = 20

Target:

  • Groen: > 10
  • Geel: 5 – 10
  • Rood: < 5

Categorie:

Conversie, ROI

 

Download complete lijst met 184 uitgewerkte SMART KPI’s (Excel-bestand)

Bent u op zoek naar voorbeelden van kritieke prestatie-indicatoren? Download dan eenvoudig en snel de volledige lijst met 184 veel gebruikte KPI’s. Deze uitgebreide lijst is een handig hulpmiddel voor iedereen die opzoek is naar:

  • Voorbeeld KPI’s inclusief formules, definities en praktijkvoorbeelden;
  • KPI performance dashboards templates;
  • Tabellen & grafieken templates voor verzamelen data;
  • Inspiratie voor selecteren nieuwe KPI's.

Download kenmerken:

  •   Bestand is 100% aanpasbaar;
  •   Gratis inkijk-exemplaar beschikbaar;
  •   30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht;
  •   Download direct beschikbaar na betaling;
  •   Factuur ontvangt u automatisch via e-mail.

Kies download-optie:



Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW


'Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen.

Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.