Social Media KPI naam:Mensen praten hierover op Facebook Metric (#)

Social Media KPI naam:

Mensen praten hierover op Facebook Metric (#)

KPI beschrijving / doelstelling:

De personen die het over deze statistiek hebben, gaan dieper in op gebruikersbetrokkenheid en laten zien hoeveel mensen een actie ondernemen op de pagina van uw bedrijf. Om een ​​actie te beschouwen als ‘mensen die hierover praten’, moet een actie een verhaal maken en die actie weergeven op de tijdlijn van een gebruiker.

KPI formule:

Mensen praten hierover op Facebook Metric (#) = [ likes + comments + shares + mentions + event aanwezigheid + review ]

Praktijkvoorbeeld:

Periode: Q4

  • Likes = 10.000
  • Comments = 15.000
  • Shares = 5.000
  • Mentions = 7.000
  • Event aanwezigheid = 1.000
  • Review = 500
  • Mensen praten hierover Facebook # = 10.000 + 15.000 + 5.000 + 7.000 + 1.000 + 500 = 38.500

Target:

Groen: > 100.000

Geel: 50.000 – 100.000

Rood: < 50.000

Categorie:

Engagement

 

Download complete lijst met 184 uitgewerkte SMART KPI’s (Excel-bestand)

Bent u op zoek naar voorbeelden van kritieke prestatie-indicatoren? Download dan eenvoudig en snel de volledige lijst met 184 veel gebruikte KPI’s. Deze uitgebreide lijst is een handig hulpmiddel voor iedereen die opzoek is naar:

  • Voorbeeld KPI’s inclusief formules, definities en praktijkvoorbeelden;
  • KPI performance dashboards templates;
  • Tabellen & grafieken templates voor verzamelen data;
  • Inspiratie voor selecteren nieuwe KPI's.

Download kenmerken:

  •   Bestand is 100% aanpasbaar;
  •   Gratis inkijk-exemplaar beschikbaar;
  •   30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht;
  •   Download direct beschikbaar na betaling;
  •   Factuur ontvangt u automatisch via e-mail.

Kies download-optie:



Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW


'Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen.

Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.