Social Media KPI naam:Kosten per actie (€)

Social Media KPI naam:

Kosten per actie (€)

KPI beschrijving / doelstelling:

Meet de hoeveelheid geld die wordt besteed aan het genereren van conversies. De meeteenheid Kosten per actie houdt toezicht op de kosten die een bedrijf maakt om conversies te genereren voor zaken als een White paper download of een abonnement.

KPI formule:

Kosten per actie (€) = [ Totaal van uitgaven voor genereren van conversies ] / [ Totaal aantal conversies ]

Praktijkvoorbeeld:

Periode: [ Week / Maand ]

Totale kosten voor genereren conversies = € 25.000

Totaal aantal conversies = 1.000

Kosten per lead = € 25.000 / 1.000  = € 25

Target:

Groen: < € 10

Geel: € 10 –  € 25

Rood:  > € 25

Categorie:

Conversie, ROI

 

Download de SMART KPI database met 216 uitgewerkte KPI's inclusief templates | Excel-bestand.

Voor iedereen die actief bezig is met het gebruik en/of implementeren van kritieke prestatie-indicatoren is de SMART KPI database het ideale startpunt. De SMART KPI database is opgezet in een handig en eenvoudig toepasbaar Excel-bestand en bestaat uit:

  •   216 uitgewerkte KPI's praktijkvoorbeelden;
  •   Dashboard templates | grafieken | control charts;
  •   Bestand is 100% aanpasbaar;
  •   Basiskennis Excel is voldoende om de database te gebruiken;
  •   30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht;
Bekijk het gratis inkijk-exemplaar van de SMART KPI database (Excel-bestand) via deze link.

SMART KPI database bestellen? Selecteer hier je download voorkeur:

De downloads zijn direct het afronden van de bestelling beschikbaar. Een factuur ontvang je per e-mail.
Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW


Aanvullende support nodig?

Heb je tijdens de implementatie toch nog aanvullende vragen m.b.t het opzetten van je KPI performance board? Neem dan zeker even contact met mij op. Ik help je graag verder op weg.

Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen. Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.