Social Media KPI naam:Geannuleerde orders met reden (#)

Social Media KPI naam:

Geannuleerde orders met reden (#)

KPI beschrijving / doelstelling:

Deze KPI onderzoekt waarom bestellingen worden geannuleerd en sorteert ze op reden. Bestellingen kunnen om verschillende redenen worden geannuleerd, en het is belangrijk om te weten wat de redenering achter elke annulering is om ervoor te zorgen dat er geen verkeerde voorstelling van zaken is. De KPI geeft uw team inzicht in het voorkomen van bepaalde annuleringsgevallen, waardoor ze problemen kunnen opsporen die kunnen worden geadresseerd en geoptimaliseerd.

KPI formule:

Geannuleerde orders met reden (#) =  [ Aantal geannuleerde orders uitgesplitst op basis van specifieke reden ]

Praktijkvoorbeeld:

Periode: Q3

1. Verkeerd item besteld: 100x

2. Goedkopere prijs bij concurrent: 45x

3. Niet op tijd kunnen leveren: 25x

4. Orders niet tijdig verwerkt: 10x

Target:

Niet van toepassing. Inzicht KPI.

Categorie:

Conversie, ROI

 

Download complete lijst met 184 uitgewerkte SMART KPI’s (Excel-bestand)

Bent u op zoek naar voorbeelden van kritieke prestatie-indicatoren? Download dan eenvoudig en snel de volledige lijst met 184 veel gebruikte KPI’s. Deze uitgebreide lijst is een handig hulpmiddel voor iedereen die opzoek is naar:

  • Voorbeeld KPI’s inclusief formules, definities en praktijkvoorbeelden;
  • KPI performance dashboards templates;
  • Tabellen & grafieken templates voor verzamelen data;
  • Inspiratie voor selecteren nieuwe KPI's.

Download kenmerken:

  •   Bestand is 100% aanpasbaar;
  •   Gratis inkijk-exemplaar beschikbaar;
  •   30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht;
  •   Download direct beschikbaar na betaling;
  •   Factuur ontvangt u automatisch via e-mail.

Kies download-optie:



Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW


'Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen.

Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.