Categorieën
Social Media KPI's

Social Media KPI naam:Afmeldingen abonnees (%)

Social Media KPI naam:

Afmeldingen abonnees (%)

KPI beschrijving / doelstelling:

Meet het aantal gebruikers dat zich eerder op uw site heeft geabonneerd en niet langer wenst in te schrijven. Deze KPI geeft uw team inzicht in de prestaties van hun inhoud. Als u het aantal abonnees voor afmelding vergelijkt, kunt u uw statistieken in perspectief plaatsen.

KPI formule:

Afmeldingen abonnees (%) = [ Afmeldingen ] / [ Totaal aantal abonnees ]

Praktijkvoorbeeld:

Periode: Q2

  • Aantal afmeldingen = 500
  • Totaal aantal abonnees = 2000
  • Afmeldingspercentage = (500 / 2000)*100 = 255

Target:

  • Groen: < 5%
  • Geel: 5% – 10%
  • Rood: > 10%

Categorie:

Engagement

 

Download compleet overzicht met 184 uitgewerkte SMART KPI’s (Excel-bestand)

Bent u op zoek naar praktijkvoorbeelden van kritieke prestatie-indicatoren (KPI's)? Download dan eenvoudig de volledige lijst met 184 veel gebruikte KPI’s.

Download kenmerken Excel-bestand:

  •   Bestand is 100% aanpasbaar;
  •   Gratis inkijk-exemplaar beschikbaar;
  •   30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht;
  •   Download direct beschikbaar na betaling;
  •   Basiskennis Excel is voldoende om de database te gebruiken;
  •   Factuur ontvangt u automatisch via e-mail.

Bekijk het inkijk-exemplaar

Om je een idee te geven hoe de SMART KPI database is opgebouwd hebben we een gratis inkijk exemplaar (Excel-bestand) beschikbaar gemaakt.
Bekijk de gratis inkijk-versie van de SMART KPI database (Excel) via deze link.

SMART KPI database bestellen? Selecteer hier je download voorkeur:

Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW

'Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen.
Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.