Social Media KPI naam: Bestel frequentie (#)

Social Media KPI naam:

Bestel frequentie (#)

KPI beschrijving / doelstelling:

Met de Order Frequency-statistiek kunnen verkoopteams anticiperen op het aantal orders dat binnen een bepaalde periode binnenkomt. Door bovenaan de bestelfrequentie te blijven, moet u plannen volgens de verwachte werklast en inzicht krijgen in de effectiviteit van de verkoopinspanningen.

KPI formule:

Bestel frequentie (#) = [ Totaal aantal bestellingen in specifieke periode ]  / [ Tijdseenheid (dag, week, maand) in specifieke periode ]

Praktijkvoorbeeld:

Periode: week 1 (5 werkdagen)

  • Totaal aantal bestellingen = 500
  • Tijdseenheid = 5 werkdagen
  • Bestel frequentie = 500 / 5 = 100 bestellingen per dag.

Target:

  • Groen: > 100
  • Geel: 50 – 100
  • Rood: < 50

Categorie:

Conversie, ROI

 

Download complete lijst met 184 uitgewerkte SMART KPI’s (Excel-bestand)

Bent u op zoek naar voorbeelden van kritieke prestatie-indicatoren? Download dan eenvoudig en snel de volledige lijst met 184 veel gebruikte KPI’s. Deze uitgebreide lijst is een handig hulpmiddel voor iedereen die opzoek is naar:

  • Voorbeeld KPI’s inclusief formules, definities en praktijkvoorbeelden;
  • KPI performance dashboards templates;
  • Tabellen & grafieken templates voor verzamelen data;
  • Inspiratie voor selecteren nieuwe KPI's.

Download kenmerken:

  •   Bestand is 100% aanpasbaar;
  •   Gratis inkijk-exemplaar beschikbaar;
  •   30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht;
  •   Download direct beschikbaar na betaling;
  •   Factuur ontvangt u automatisch via e-mail.

Kies download-optie:



Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW


'Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen.

Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.