LinkedIn engagement rate (%) = [ # comments + Likes + Clics ] / [ Impressies ] * 100

Social Media KPI naam:

LinkedIn betrokkenheid (%)

KPI beschrijving / doelstelling:

De LinkedIn engagement rate meet de effectiviteit van je posts. Je berekent dit door de totale engagement te delen door het aantal impressies in een specifieke periode.

KPI formule:

LinkedIn engagement rate (%)  = [  # comments + Likes + Clics ]  / [ Impressies ]  * 100

Praktijkvoorbeeld:

Periode: Q1

  • Likes = 1000
  • Clices = 2000
  • Comments = 3000
  • Totaal aantal impressies = 10.000
  • Betrokkenheid (%) = (1000 + 2000 + 3000 ) / 10.000))*100 = 60%

Target

  • Groen: > 95%
  • Geel: 90% – 95%
  • Rood: < 90%

Categorie:

Engagement

 

Download SMART KPI database | 216 praktijkvoorbeelden | Formules | Templates

Ga direct aan de slag met het opzetten van een professioneel KPI dashboard. De SMART KPI database bestaat uit een overzichtelijk Excel-bestand wat eenvoudig is in gebruik.
Inhoud SMART KPI Database downloads    Business   Business Pro
  • 216 uitgewerkte KPI's praktijkvoorbeelden | formules
  • 72 uitgewerkte CPI's praktijkvoorbeelden | formules
  • Dashboard templates | grafieken | control charts
  • Persoonlijk telefonisch advies op maat: 45 minuten 1-op-1
  • Basiskennis Excel is voldoende om de database te gebruiken;
  • Bestand is 100% aanpasbaar;
  • 30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht;
De downloads zijn direct het afronden van de bestelling beschikbaar. Een factuur ontvang je per e-mail.
Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW

Persoonlijk advies op maat! Boek 45 minuten 1 op 1 online consult

Heb je aanvullend advies nodig bij het opzetten en implementeren van prestatie-indicatoren binnen jullie project of organisatie. Maak dan gebruik van de business pro optie en bestel naast de SMART prestatie-indicatoren database ook 45 minuten 1 op 1 persoonlijk advies.

Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen. Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.