Facebook Page Likes groei (#) = ( [ Total # Likes current ] – [ Total # Likes previous ] ) / [ Total # Likes previous ]

KPI naam:

Facebook Page Like groei (#)

KPI beschrijving / doelstelling:

De Facebook-pagina als metriek wordt beschouwd als een van de belangrijkste maatregelen om het succes van de socialemediamarketing van een bedrijf te bepalen. Hoe meer pagina-achtige pagina’s een bedrijf heeft, hoe meer vertoningen hun inhoud oplevert en hoe meer engagementen ze waarschijnlijk zullen ontvangen.

KPI formule:

Facebook Page Likes groei (#)  = ( [ Total # Likes current ] – [ Total # Likes previous ] ) / [ Total # Likes previous ]

Praktijkvoorbeeld:

Periode: [ week / maand / kwartaal ]

Aantal Facebook Page likes huidige periode: 2500

Totaal aantal Facebook Page Likes vorige periode: 3000

Groei (%) = (2500 -3000)/ 3000 = -17%

Target:

Groen: > 100

Geel: 50 – 100

Rood: < 50

Categorie:

Engagement

Download complete lijst met 184 uitgewerkte SMART KPI’s (Excel-bestand)

Bent u op zoek naar voorbeelden van kritieke prestatie-indicatoren? Download dan eenvoudig en snel de volledige lijst met 184 veel gebruikte KPI’s. Deze uitgebreide lijst is een handig hulpmiddel voor iedereen die opzoek is naar:

  • Voorbeeld KPI’s inclusief formules, definities en praktijkvoorbeelden;
  • KPI performance dashboards templates;
  • Tabellen & grafieken templates voor verzamelen data;
  • Inspiratie voor selecteren nieuwe KPI's.

Download kenmerken:

  •   Bestand is 100% aanpasbaar;
  •   Gratis inkijk-exemplaar beschikbaar;
  •   30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht;
  •   Download direct beschikbaar na betaling;
  •   Factuur ontvangt u automatisch via e-mail.

Kies download-optie:



Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW


'Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen.

Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.