Social Media KPI naam:Gemiste verkoopkansen (%)

Social Media KPI naam:

Gemiste verkoopkansen (%)

KPI beschrijving / doelstelling:

Met deze KPI krijg je inzicht in het percentage gemiste verkoopkansen op basis van niet gecontacteerde potentiele klanten.

KPI formule:

[ Uncontacted opportunity’s ] / [ Total opportunity’s ] * 100

Praktijkvoorbeeld:

Periode: Kwartaal

  • Aantal niet gecontacteerde potentiele klanten = 50
  • Totaal aantal potentiele klanten = 100
  • Gemiste verkoopkansen = ( 50 / 100 )*100 = 50%

Target:

  • Groen: < 5%
  • Geel: 5% – 10%
  • Rood: > 10%

Categorie:

Conversie, ROI

 

Download compleet overzicht met 184 uitgewerkte SMART KPI’s (Excel-bestand)

Bent u op zoek naar praktijkvoorbeelden van kritieke prestatie-indicatoren (KPI's)? Download dan eenvoudig de volledige lijst met 184 veel gebruikte KPI’s. Deze uitgebreide lijst is een handig hulpmiddel voor iedereen die opzoek is naar:

  • Voorbeeld KPI’s inclusief formules, definities en praktijkvoorbeelden;
  • KPI performance dashboards templates;
  • Tabellen & grafieken templates voor verzamelen data;
  • Inspiratie voor selecteren nieuwe KPI's.

Download kenmerken:

  •   Bestand is 100% aanpasbaar;
  •   Gratis inkijk-exemplaar beschikbaar;
  •   30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht;
  •   Download direct beschikbaar na betaling;
  •   Factuur ontvangt u automatisch via e-mail.

Bekijk het inkijk-exemplaar

Om je een idee te geven hoe de SMART KPI database is opgebouwd hebben we een gratis inkijk exemplaar (Excel-bestand) beschikbaar gemaakt.

Download gratis inkijk exemplaar van de SMART KPI database via deze link.



SMART KPI database bestellen? Selecteer hier je download voorkeur:

Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW

'Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen. Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.