Voorbeelden SMART KPI’s klantenservice | Wat moet je meten? |

5 SMART KPI’s voor meten van klanttevredenheid

  1. Right First Time: Percentage meldingen die direct worden opgelost na het eerste klantcontact.
  2. Tijdsduur van een servicegesprek.
  3. Aantal beantwoorde gesprekken in een uur.
  4. Aantal beantwoorde emails/social media interacties in een uur.
  5. Afgeronde dossiers versus openstaande dossiers.

 

Download compleet overzicht met 184 uitgewerkte SMART KPI’s (Excel-bestand)

Bent u op zoek naar praktijkvoorbeelden van kritieke prestatie-indicatoren (KPI's)? Download dan eenvoudig de volledige lijst met 184 veel gebruikte KPI’s.

Bekijk het inkijk-exemplaar

Om je een idee te geven hoe de SMART KPI database is opgebouwd hebben we een gratis inkijk exemplaar (Excel-bestand) beschikbaar gemaakt.

Bekijk de gratis inkijk-versie van de SMART KPI database (Excel) via deze link.


SMART KPI database bestellen? Selecteer hier je download voorkeur:

Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW

'Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen. Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.