Voorbeelden SMART KPI’s klantenservice | Wat moet je meten? |

5 SMART KPI’s voor meten van klanttevredenheid

  1. Right First Time: Percentage meldingen die direct worden opgelost na het eerste klantcontact.
  2. Tijdsduur van een servicegesprek.
  3. Aantal beantwoorde gesprekken in een uur.
  4. Aantal beantwoorde emails/social media interacties in een uur.
  5. Afgeronde dossiers versus openstaande dossiers.

Gratis versie 84 uitgewerkte voorbeeld KPI’s – Excel-file

Bekijk de gratis versie van de Excel-sheet met daarin een overzicht van de 84 voorbeeld KPI’s, voorbeeld dashboards en grafieken.

De gratis versie is bedoeld om je een idee te geven welke informatie beschikbaar is in de premium versie inclusief een aantal uitgewerkte KPI formules, voorbeelden en dashboards.

 

Premium content: Toegang tot volledige Excel-bestand met daarin 84 uitgewerkte voorbeeld KPI’s inclusief formules, dashboards & grafieken.

  • 84 uitgewerkte KPI’s op basis van Balanced scorecard categories;
  • Formules voor berekenen van de KPI’s;
  • Per KPI uitgewerkte rekenvoorbeelden;
  • Toelichting op gebruik van de KPI’s;
  • Voorbeelden van KPI goals, targets;
  • Volledige toegang tot de werkbladen;
  • Voorbeeld dashboards en grafieken;
Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW

Lees ook:

Eenvoudig zelf een medewerkerstevredenheidsonderzoek uitvoeren? Download 160 voorbeeldvragen in verschillende categorieën. Lees verder...