lean sixsigma tools people

Total Quality Management. TQM is a management approach based on producing quality service as defined by the customer. TQM is defined as a quality-centered, customer-focused, senior-management-led process to achieve an organization’s strategic goals through continuous process improvement. TQM is not a program, but a systematic, integrated and organizational way-of-life directed at continuous improvement of all aspects of the value chain. TQM differs from other management styles in that it is more concerned with quality during production than it is with the quality as a result of production. TQM is a journey, not a destination!

ISO9001 Lessons Learned & Best Practices


Aanvullende vragen voor dit artikel?

Weet jij nog een mooie vraag als aanvulling op het onderwerp op deze pagina? Stuur deze dan zeker even naar ons door. Alvast bedankt.

Wat kunnen wij van jou leren? Laat het ons weten…!

Omdat wij ook niet alles weten zijn wij benieuwd naar jullie feedback op de artikelen die wij publiceren op handigevragen.nl.

Dus heb je na het lezen van dit artikel:

  • Opmerkingen;
  • Kritische feedback;
  • Tips;
  • Of gewoon een leuk verhaal om met ons te delen?

Aarzel niet en neem contact met ons op. Wij zijn altijd opzoek naar mogelijkheden om de kwaliteit, leesbaarheid en toegevoegde waarde van handigevragen.nl te verbeteren.

Alvast bedankt voor je reactie en geniet van deze mooie dag.

Gebruik informatie

Wij adviseren alle bezoekers van deze website om even de moeite te nemen om de Algemene Voorwaarden te lezen. Dan weten we allemaal dat we de informatie op de juiste manier gebruiken.

Lees ook:

Eenvoudig zelf een medewerkerstevredenheidsonderzoek uitvoeren? Download 160 voorbeeldvragen in verschillende categorieën. Lees verder...