Voorbeeld KPI voor performance management van een verkoopafdeling

Op deze pagina staat een uitgewerkt voorbeeld van een KPI die gebruikt kan worden voor het meten van de performance van een verkoopafdeling.

Heb jij nog voorbeelden van een handige KPI voor dit bedrijfsproces? Laat het ons weten door te reageren via de comments.

  • Bedrijfsproces:
    • Verkoop
  • Type KPI:
    • Resultaat KPI (kwalitatieve KPI)
  • Kritische Succesfactor:
    • Efficiëntie
  • Metrics / KPI naam:
    • Aantal demonstraties / presentaties
  • Kritieke Prestatie-indicator doelstelling:
    • Overzicht van totaal geven demonstraties / presentaties.
  • Voorbeeld marge / streefwaarde / target / norm
    • > 10 = Groen
    • 5 – 10 = Geel
    • < 5 = Rood

 

Download SMART KPI database | 216 praktijkvoorbeelden | Formules | Templates

Ga direct aan de slag met het opzetten van een professioneel KPI dashboard. De SMART KPI database bestaat uit een overzichtelijk Excel-bestand wat eenvoudig is in gebruik.

  •   216 uitgewerkte KPI's praktijkvoorbeelden | formules;
  •   72 uitgewerkte CPI's praktijkvoorbeelden | formules;
  •   Dashboard templates | grafieken | control charts;
  •   Bestand is 100% aanpasbaar;
  •   Basiskennis Excel is voldoende om de database te gebruiken;
  •   30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht;

Bestel de SMART KPI database en ga direct aan de slag!

De downloads zijn direct het afronden van de bestelling beschikbaar. Een factuur ontvang je per e-mail.

Bekijk het gratis inkijk-exemplaar van de SMART KPI database via deze link.



Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW


Aanvullende support nodig?

Heb je tijdens de implementatie toch nog aanvullende vragen m.b.t het opzetten van je KPI performance board? Neem dan zeker even contact met mij op. Ik help je graag verder op weg.

Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen. Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.