Voorbeeld KPI : breed assortiment van een webwinkel

Op deze pagina beschrijven we een voorbeeld van een kritieke succesfactor of kritische succesfactor (KSF). Bekijk ook onze overige pagina’s met voorbeelden van uitgewerkte kritische succesfactoren.

Via de link onderaan de pagina kunt een handig excel-bestand downloaden met meer dan 50 uitgewerkte KPI’s inclusief een template dashboard.

Kritieke succesfactor breed assortiment – webwinkel

KPI naam: Aantal producten in assortiment

  • Totaal aantal producten wat een webwinkel in haar assortiment wenst te hebben.

Target:

  • Minimaal 500 producten.

Type KPI:

  • Voorspellende KPI.

Branche:

  • Webwinkel of webshop
  • Handel.
  • Horeca.
  • Industrie.
  • Groothandel.

 

Download SMART KPI database | 216 praktijkvoorbeelden | Formules | Templates

Ga direct aan de slag met het opzetten van een professioneel KPI dashboard. De SMART KPI database bestaat uit een overzichtelijk Excel-bestand wat eenvoudig is in gebruik.

  •   216 uitgewerkte KPI's praktijkvoorbeelden | formules;
  •   72 uitgewerkte CPI's praktijkvoorbeelden | formules;
  •   Dashboard templates | grafieken | control charts;
  •   Bestand is 100% aanpasbaar;
  •   Basiskennis Excel is voldoende om de database te gebruiken;
  •   30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht;

Bestel de SMART KPI database en ga direct aan de slag!

De downloads zijn direct het afronden van de bestelling beschikbaar. Een factuur ontvang je per e-mail.

Bekijk het gratis inkijk-exemplaar van de SMART KPI database via deze link.



Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW


Aanvullende support nodig?

Heb je tijdens de implementatie toch nog aanvullende vragen m.b.t het opzetten van je KPI performance board? Neem dan zeker even contact met mij op. Ik help je graag verder op weg.

Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen. Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.