Voorbeeld KPI – actiegerichtheid – projectmanagement

Op deze pagina beschrijven we een voorbeeld van een kritieke succesfactor of kritische succesfactor (KSF). Bekijk ook onze overige pagina’s met voorbeelden van uitgewerkte kritische succesfactoren.

Via de link onderaan de pagina kunt een handig excel-bestand downloaden met meer dan 50 uitgewerkte KPI’s inclusief een template dashboard.

Kritieke succesfactor actiegerichtheid

KPI naam: Actiegerichtheid – projectmanagement

  • Succesvol implementeren van projecten, acties en milestones.

Target:

  • Projecten gerealiseerd binnen de gestelde due dates.

Type KPI:

  • Resultaat KPI.

Branche:

  • Financiële dienstverlening.
  • Handel.
  • Industrie.
  • Landbouw.

 

Download de SMART KPI database met 216 uitgewerkte KPI's inclusief templates | Excel-bestand.

Voor iedereen die actief bezig is met het gebruik en/of implementeren van kritieke prestatie-indicatoren is de SMART KPI database het ideale startpunt. De SMART KPI database is opgezet in een handig en eenvoudig toepasbaar Excel-bestand en bestaat uit:

  •   216 uitgewerkte KPI's praktijkvoorbeelden;
  •   Dashboard templates | grafieken | control charts;
  •   Bestand is 100% aanpasbaar;
  •   Basiskennis Excel is voldoende om de database te gebruiken;
  •   30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht;
Bekijk het gratis inkijk-exemplaar van de SMART KPI database (Excel-bestand) via deze link.

SMART KPI database bestellen? Selecteer hier je download voorkeur:

De downloads zijn direct het afronden van de bestelling beschikbaar. Een factuur ontvang je per e-mail.
Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW


Aanvullende support nodig?

Heb je tijdens de implementatie toch nog aanvullende vragen m.b.t het opzetten van je KPI performance board? Neem dan zeker even contact met mij op. Ik help je graag verder op weg.

Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen. Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.