5: KPI – klanttevredenheid – Responstijd – email

Op deze pagina beschrijven we een voorbeeld van een kritieke succesfactor of kritische succesfactor (KSF). Bekijk ook onze overige pagina’s met voorbeelden van uitgewerkte kritische succesfactoren.

Via de link onderaan de pagina kunt een handig excel-bestand downloaden met meer dan 50 uitgewerkte KPI’s inclusief een template dashboard.

Kritieke succesfactor klanttevredenheid

KPI naam: Responstijd – email

  • Totaal aantal reacties die binnen de gestelde target zijn verstuurd.

Target:

  • < 2 dagen = groen
  • 3 dagen = geel
  • > 3 dagen = rood

Type KPI:

  • Voorspellende KPI.

Branche:

  • Financiële dienstverlening.
  • Handel.
  • Horeca.
  • Industrie.
  • Landbouw.

 

Download compleet overzicht met 184 uitgewerkte SMART KPI’s (Excel-bestand)

Waarom?

Maak gebruik van onze ervaring en kennis op het vlak van kwaliteitsmanagement en ga direct aan de slag met 184 praktijkvoorbeelden van kritieke prestatie-indicatoren (KPI's).

Hoe?

Download de volledige lijst met 184 veel gebruikte KPI's in een handig en overzichtelijk Excel-bestand en ga direct aan de slag.

Wat?

Naast de 184 uitgewerkte KPI's bevat het Excel-bestand ook templates, grafieken en dashboards die je eenvoudig kunt gebruiken voor je eigen performance management activiteiten:

 Bestand is 100% aanpasbaar;
 Gratis inkijk-exemplaar beschikbaar;
 30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht;
 Download direct beschikbaar na betaling;
 Factuur ontvangt u automatisch via e-mail.

SMART KPI database bestellen?

Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW

Hoe werkt het 45 minuten "1-on-1" telefonisch (online) advies?

Wanneer je kiest voor de optie inclusief 45 minuten "1-op-1" persoonlijk advies ontvang je na betaling aanvullende instructies hoe we dit efficient en effectief kunnen inplannen.

'Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen. Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.