Tevredenheidsonderzoek – KPI

lean-six-sigma-business-quote-Falen-is-succes-als-we-ervan-leren

Tevredenheidsonderzoek performance management dashboard

Een manier om key-performance-indicatoren te presenteren is door gebruik te maken van Powerpoint. Download de slides (presentatie) via de link op deze pagina.

Template_klanttevredenheidsonderzoek_powerpoint
Screenshot van klanttevredenheidsonderzoek in Powerpoint.

Toelichting klanttevredenheidsonderzoek template:

Deze template van een klanttevredenheidsonderzoek KPI’s bestaat uit een uitgewerkt voorbeeld van 3 key-performance-indicatoren m.b.t. klanttevredenheidsonderzoek.

 

Deze template kan gebruikt worden om de performance van een afdeling of systeem te communiceren met de stakeholders via een PowerPoint presentatie, performance board etc.

 

Download complete lijst met 184 uitgewerkte SMART KPI’s (Excel-bestand)

Bent u op zoek naar voorbeelden van kritieke prestatie-indicatoren? Download dan eenvoudig en snel de volledige lijst met 184 veel gebruikte KPI’s. Deze uitgebreide lijst is een handig hulpmiddel voor iedereen die opzoek is naar:

  • Voorbeeld KPI’s inclusief formules, definities en praktijkvoorbeelden;
  • KPI performance dashboards templates;
  • Tabellen & grafieken templates voor verzamelen data;
  • Inspiratie voor selecteren nieuwe KPI's.

Download kenmerken:

  •   Bestand is 100% aanpasbaar;
  •   Gratis inkijk-exemplaar beschikbaar;
  •   30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht;
  •   Download direct beschikbaar na betaling;
  •   Factuur ontvangt u automatisch via e-mail.

Kies download-optie:



Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW


'Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen.

Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.