Voorbeeld KPI – Beschikbaarheid Helpdesk

Voorbeeld KPI “Beschikbaarheid Helpdesk”:

In onderstaande tabel staat een twee uitgewerkte voorbeelden van logistieke kritische performance-indicators (KPI’s) die gebruikt kan worden als onderdeel van het performance management programma (bijvoorbeeld via een balanced scorecard) voor een organisatie.

Download meer dan 50 uitgewerkte KPI’s via de link onderaan deze pagina. Succes.

Bedrijfsproces Helpdesk
Bedrijfstak Financiële dienstverlening, handel, horeca, industrie, landbouw
Bedrijfstype ICT-bedrijven, webwinkels, verzekeringsmaatschappij, finaniele instelling
Balanced Score Card categorie Klant
Type KPI Voorspellende KPI (kwantitatieve / procesmatige KPI)
Kritische Succesfactor Klantvriendelijkheid, betrouwbaarheid
Metrics / KPI naam Beschikbaarheid helpdesk
 Kritieke Prestatie-indicator doelstelling Helpdesk moet 24/7 beschikbaar zijn.
Voorbeeld marge / streefwaarde / target / norm 24/7 = groen, alle afwijkingen is rood.

 

Download complete lijst met 184 uitgewerkte SMART KPI’s (Excel-bestand)

Bent u op zoek naar voorbeelden van kritieke prestatie-indicatoren? Download dan eenvoudig en snel de volledige lijst met 184 veel gebruikte KPI’s. Deze uitgebreide lijst is een handig hulpmiddel voor iedereen die opzoek is naar:

  • Voorbeeld KPI’s inclusief formules, definities en praktijkvoorbeelden;
  • KPI performance dashboards templates;
  • Tabellen & grafieken templates voor verzamelen data;
  • Inspiratie voor selecteren nieuwe KPI's.

Download kenmerken:

  •   Bestand is 100% aanpasbaar;
  •   Gratis inkijk-exemplaar beschikbaar;
  •   30 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie & herroepingsrecht;
  •   Download direct beschikbaar na betaling;
  •   Factuur ontvangt u automatisch via e-mail.

Kies download-optie:



Plaats in winkelwagen. Inclusief 21% BTW


'Niet goed, geld terug'-garantie & herroepingsrecht

Wanneer u niet tevreden bent over de toegevoegde waarde van de bestelde download(s) kunt u het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugvragen.

Ons streven is een 100% klanttevredenheid. Het aanbieden van de ‘niet goed, geld terug’-garantie als aanvulling op het herroepingsrecht geeft ons dan ook de mogelijkheid om onze service continu te blijven verbeteren.