leansixsigma webshop

Voorbeeld KPI : breed assortiment van een webwinkel

Op deze pagina beschrijven we een voorbeeld van een kritieke succesfactor of kritische succesfactor (KSF). Bekijk ook onze overige pagina’s met voorbeelden van uitgewerkte kritische succesfactoren.

Via de link onderaan de pagina kunt een handig excel-bestand downloaden met meer dan 50 uitgewerkte KPI’s inclusief een template dashboard.









Kritieke succesfactor breed assortiment – webwinkel

KPI naam: Aantal producten in assortiment

  • Totaal aantal producten wat een webwinkel in haar assortiment wenst te hebben.

Target:

  • Minimaal 500 producten.

Type KPI:

  • Voorspellende KPI.

Branche:

  • Webwinkel of webshop
  • Handel.
  • Horeca.
  • Industrie.
  • Groothandel.

Handige downloads:

Download meer dan 50 voorbeeld KPI’s inclusief template, dashboard en instructies.









Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *