keyboard with ball 1038 576

5: KPI – klanttevredenheid – Responstijd – email

Op deze pagina beschrijven we een voorbeeld van een kritieke succesfactor of kritische succesfactor (KSF). Bekijk ook onze overige pagina’s met voorbeelden van uitgewerkte kritische succesfactoren.

Via de link onderaan de pagina kunt een handig excel-bestand downloaden met meer dan 50 uitgewerkte KPI’s inclusief een template dashboard.









Kritieke succesfactor klanttevredenheid

KPI naam: Responstijd – email

  • Totaal aantal reacties die binnen de gestelde target zijn verstuurd.

Target:

  • < 2 dagen = groen
  • 3 dagen = geel
  • > 3 dagen = rood

Type KPI:

  • Voorspellende KPI.

Branche:

  • FinanciĆ«le dienstverlening.
  • Handel.
  • Horeca.
  • Industrie.
  • Landbouw.

Handige downloads:

Download meer dan 50 voorbeeld KPI’s inclusief template, dashboard en instructies.









Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *